VI HAR MEGET TRAVLT! Derfor er leveringstiden på alle ordrer fra januar til nu, udvidet med 1 uge. Vi beklager den lidt længere ventetid.
  • KUNDESERVICE
  • Mandag - Fredag: kl. 10:00 - 12:00 og kl. 12.30 - 14:00

Fragt og levering

Når du handler hos Pandora living er fragten gratis, såfremt at du bor på fastlandet eller på brofaste øer.

Hvis det ikke er muligt at være hjemme til at modtage varen, kan du vælge at få varen stillet på din bopæl. Dette kan noteres i kommentarfeltet ved bestilling eller ved at kontakte os per mail eller telefon. Hvis varen må stilles, sker det på dit eget ansvar. Er der ingen hjemme, når fragtmanden kommer, og der ikke er aftalt at ordren må stilles, tager fragtmanden noglegange varen med retur og du bliver nødsaget til at kontakte Brink for at aftale nyt leveringstidspunkt.


Leveringforløb

Når du har købt en vare på pandoraliving.dk, prøver vi at holde dig informeret så godt vi nu kan, så du ved, hvornår du modtager din bestilte vare:


Brink Transport

  1. Når du har bestilt din vare vil du modtage information på forventet leveringsuger. *Vær opmærksom på at der kan ske uforudsetehændelser som gør at leveringsugen forlænges.
  2. Du kan følge din ETA. via dit trackingnr. ETA vil blive opdateret løbende, og vil give et mere specifik tidspunkt jo tættere vi kommer på levering.
  3. Desværre, har Brink ikke nogen "standard" adviseringsservice, så du bliver desværre ikke ringet op, med mindre dette skrives i notefeltet inden betaling.

Ved større usikkerhed, kan der ringes til Brink når varen er modtaget hos dem.


PostNord

  1. Når du har bestilt din vare vil du modtage information på forventet leveringsuger. *Vær opmærksom på at der kan ske uforudsetehændelser som gør at leveringsugen forlænges.
  2. PostNord vil advisere dig omkring hvornår din pakke vil blive leveret til pakkeshop, samt hvornår du vil kunne hente den
  3. PostNord giver afhenter 7 dage til at hente sin pakke hos Pakkeshop, hvis den ikke blier hentet, vil den blive sendt retur til os, og i skal betale for en ekstra levering

Vigtigt ved levering

Undersøg altid emballagen for synlige skader, når du modtager varen fra fragtfirmaet. Er du i tvivl, så spørg fragtmanden.

Ydermere, er det er dit ansvar som kunde, at sikre at leveringen kan ske. Herved forstås, at fragtmanden på sikker vis kan komme op ad trapperne til dit hus, der ikke er glat i jeres indkørsel m.m.


Gratis levering

Ved "Gratis levering” bliver din ordre leveret til 1. dør i gadeplan eller til nærmeste pakkeshop på hverdage mellem kl. 08.00 og 17:00

Mindre forsendelser bliver sendt til pakkeshop med Postnord, vi tilbyder desværre kun hjemmelevering af vores børnesofaer


Ofte stillede spørgsmål til leveringen


Kan jeg selv afhente mine varer?

Ja, du kan ved betaling af din ordre vælge at afhente din ordre hos os. OBS: Leveringstiden ændres ikke ved afhentning, og der skal stadig tages udgangspunkt i de forventede leveringsuger som forekommer i din ordrekvittering


Jeg har fået beskeden om at min pakke er på vej, hvorfor kan den ikke trackes?

Da vores produktion løbende laver labels, kan man modtage en besked om onsdagen at din pakke er på vej, dog vil dit tracking først opdateres tirsdag ugen efter. Vi får en sending hjem fra vores produktion hver tirsdag, og din pakke kan derfor ikke trackes før om tirsdagen omkring 10:00

Hvis der stadig ikke er sket noget med din tracking dagen efter, bedes du kontakte os hurtigst muligt på mail info@pandoraliving.dk eller ring til +45 42155048


På hvilket tidspunkt af dagen ankommer varen?

Vores faste gratis levering - til første hoveddør i gadeplan - sker i tidsrummet 8-17.
Eller til nærmeste pakkeshop (Gælder kun forsendelser med PostNord)

HUSK: Der vil ikke blive ringet op, med mindre det er noteret i feltet inden bestilling.


Jeg kan ikke være hjemme på leveringstidspunktet, hvad gør jeg?

Er du ikke hjemme på leveringsdatoen eller har du ønske til leveringsdato bedes du kontakte fragtfirmaet på support@brinktransport.com eller ring på +45 74835012 hurtigst muligt. Inden du kontakter Brink, bedes du overveje om fragtmanden eventuelt må sætte dine varer i f.eks. carport eller skur.


Skal jeg personligt kvittere for forsendelsen?

Personen, som er hjemme ved modtagelsen, skal ikke kvittere for modtagelsen af varen. Informerer du os via email om, at varen må stilles et sted på ejendommen, (f.eks. carporten) og inden i har modtaget besked omkring den er på vej hjem, gælder denne mail med korrekt information om placering. Fragtmanden tager et billede som dokumentation på at varen er leveret


Der gøres særligt opmærksom på, at ansvarsforholdet er overgået til dig (kunden), når produktet er stillet som aftalt. Vores fragtpartnere og Pandora Living er ikke ansvarlige for eventuelle skader eller bortkomst.


Hvad gør jeg hvis varen eller emballaget er skadet?

Kan du se at varen eller emballagen er blevet beskadiget før modtagelsen, kan du tage imod varen med forbehold. Du kan også helt nægte at modtage varen. Kontakt os hurtigst muligt - indenfor 24 timer - på + 45 42155048 eller info@pandoraliving.dk og meddel, at du har afvist varen og grundlaget derfor.

Er emballagen intakt, og du alligevel finder varen beskadiget eller defekt under udpakningen, skal du anmelde dette til kundeservice.


Hvad bør jeg gøre, når jeg modtager forsendelsen?

Når du modtager dine varer, skal du huske at kontrollere om du har modtaget alle dele til din ordre. Kontroller også for synlige skader.


Hvilke dage leverer fragtfirmaet?

Brink leverer alle hverdage mellem 08:00 - 17:00

PostNord leverer alle hverdage og lørdage, husk at levering sker til nærmeste pakkeshop.


Mit ansvar ved levering?

Du overtager ansvaret for varen når indbæring begynder, samt at adgangsvejen er ryddet og tilgængelig.